m
e
s
s
a
g
e





h
e
l
l
o
Loyalty is Everything. I Love You Muhd Tarmizi :)
Le' Freak Yawn

Disclaimer

Navigation : Hover The Image !






Welcome ! You've stuck in my world. Be nice here or i call my Superman to kill you! and copycats not allowed. Thank you :)





Jom Connect ngan saye ..
Contact me at...
: Wacha!MY FB!

: http://profile.yahoo.com/VDTOSUS3K5DTFA6LD36TXK76VY/

Look Here !

silent reader[s]
3284 visiters visited this blog
Follow me at twitter

Choose Plz :
Choose background






blog baru. jarang update ):
as'salam. aku nak start dari mano pun aku tak tahu haih. lama sgt dah xupdate. sorry diary!

hee. mestilah aku nk start cerita yg bahagia je. ye dak? 
haha. 17 Ogos 13. bahagia lah. tersangat bahagia tau. sebab aku dpt gb blk dgn si polan bin si polan. jeng jengg jeng :P! haha.

tapi kan tapi kan. 3 ary jepp. tu yg sedih. kecewa n tertonggeng gak laa~
hahai. nk buat cmne. hanya mampu bersabar.

''bak kata org pada mula sabar mmg perit tapi akan manis akhirnya"
oke. layankan jepla bak kata org nie :P!

bila dh jadi cmni. aku benci si polan tuh. sakit hati weh. kenapa dia kejam sgt. kenapa dia buat aku cmni. aku benci.benci. 
benci-benci aku tetap nak tahu ape salah aku sampai dia buat aku cmni. *gedik*
dah benci tu benci jela. haha. chea-chea! apelah. sayang ckpp sayang. rindu ckp rindu oke. 
ego jangan meninggi :P!

tp makin benci. makin pakse syg. makin susah weh nk buang dia jauh2 :P
see. sayang sgt lah ni maksudnye. chea bongoknye. kahkahkah.

utk T : weh. kau tahu tak aku syg kau. asal kau terima aku kalo tahu nk sakitkan hati aku? ee, sakit weh. sakit sgt. haha.
kau mesti tak rase kan? kau jahat. xde perasaan. hati batu bata betul! ahahaha *gigit bantal* *geram*

kalo bole bila kau blk jb nnt aku xnk jmpe kau. sbb luka masih berbekas. berdarah sumela. xnk jumpe oke!
faham?
.
.
.
.
.
T blk jb, si azlie bole pulak ajak g karok. si T ni ade pulak. ehh. kenapa mamat ngek tuh ade? tahu tak hati aku nk terbakar? hahai. nk tumbok je dia. nk je sepak dia. 
tapi aku sedar. aku hamba. mana mgkin bisa hukum org :P

pape jelaa~ 
balik karok jep. smpai2 uma aku rasa sayang balik kt dia. eh pehal siakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~
tuhan tolonggg buang rasa ni jauh2 :P
tak jauh pun tuhan buang, perasaan sayang makin membuak.
jodoh mgkin~

dah. jangan mengharap sgt, jom tido. kahkahkah. bye T. benci. syg. rindu. Ehh. salam! 



Old Town