m
e
s
s
a
g
e





h
e
l
l
o
Loyalty is Everything. I Love You Muhd Tarmizi :)
Le' Freak Yawn

Disclaimer

Navigation : Hover The Image !






Welcome ! You've stuck in my world. Be nice here or i call my Superman to kill you! and copycats not allowed. Thank you :)





Jom Connect ngan saye ..
Contact me at...
: Wacha!MY FB!

: http://profile.yahoo.com/VDTOSUS3K5DTFA6LD36TXK76VY/

Look Here !

silent reader[s]
3284 visiters visited this blog
Follow me at twitter

Choose Plz :
Choose background






pesan mak
assalamualaikum .. :|
haih lama bbetul saleha tak updated blog kan.. hehe.. busy la skrg.. dgn assgnment lg.. huhu..
takpe2.. today ade kesempatan sikit ny, saleha updated la ye.. kali ny entry psl pesan mak ..
heee ..

seringkali emak pesan ~ 

emak kata jangan main cinta,kerana cinta itu buta ..
emak kata jangan pura-pura,kerana akan menyesal jua..
emak kata jangan lawan orang tua,kerana akan dosa..
emak kata jangan suka mengata,kerana ia sia-sia..
TAPI....emak kata aku selalu lupa..lupa untuk ingin berjaya..
sekarang tak kata apa,hanya sekadar senyum sahaja..
kini...
aku paham apa emak kata,emak nk tengok aku berjaya..
emak nk tengok aku gembira..
emak taknak aku melawan cakapnya..
kerana aku sayang padanya..
emak ada kata jangan main-main..
belajar rajin-rajin..
kalau tidak jangan teringin nak jadi macam orang lain..
lebih baiklah terus kahwin..
tidak ada menyusahkan orang lain..



maafkan saya mak.. saya terlupa pesan mak..
baru kini saya sedar apa yg emak inginkan..



| New Town